ویلا در شهر توریستی جنگلی تفریحی ساحلی در سرخرود برای فروش با شرایطی استثنایی برای پرداخت نقدی و اقساطی بلند مدت و کوتاه مدت در سایت ویلا شمال که به مبلغ 650 میلیون تومان برای فروش قرار گرفته است قرار دارد .
 مساحت ملک ویلایی ساحلی در سرخرود توریستی 200 متر مربع و مساحت بنای ویلا ساحلی در سرخرود 170 متر اعلام شده است  مهمترین عامل خرید آسان و راحت در شمال کشور استان مازندران محیطی امن و آرام با ویوی فوق العاده و استثنایی می باشد که این ویلا ساحلی در سرخرود با دارا بودن این ویژگی و نزدیکی به جاده اصلی به موردی فوق العاده برای خرید تبدیل گشته است .
 نزدیکی به مراکز فروشگاه های زنجیره ای خرید نمای بسیار فوق العاده و زیبا سقف کناف کف سرامیک با کد ملک ساحلی در سرخرود 1202 سایت ویلا شمال تمام مدارک لازمه برای خرید امن و آسان و راحت را برای شما به ارمغان می آورد .
 مدارک لازم ویلاساحلی در سرخرود از قبیل پروانه ساخت پایان کار و سند تک برگ شش دانگ که عرصه و اعیان هم می باشد توسط مالک ابراز گردیده است  دارای انشعابات کامل نصب شده ام از آب برق گاز که برای فروش در سایت ویلا شمال ساحلی در سرخرود به ثبت رسیده است معاوضه نخواهد داشت .