ویلا شهرکی ساحلی سرخرود: این بنای ویلایی ساحلی سرخرود با حیاط زیاد در مجموعه ویلایی نشین با نگهبانی دایمی و سند تک برگ دارای انشعابات کامل و جواز ساخت و پایان کار با بنای نوساز کلید نخورده در سمت ساحل به فروش می رسد .
این ویلای ساحلی در شهر ساحلی سرخرود دارای ملک مستقل و چهار دیواری است که دارای زمینی به مساحت 105 متر مربع و بنایی به متراژ 130 متر است و  به قیمت 600  میلیون تومان برای فروش می باشد .
که در منطقه شهرکی جنگلی ساحلی سرخرود تهرانی نشین ویلا ساحلی سرخرود فوق العاده برای فروش این سایت ویلا شهرکی ساحلی سرخرود واگذار گردیده است این ویلا با نمای  فوق العاده استثنایی حیاط سازی شده به صورت زیبا و لاکچری در منطقه شهرک ساحلی سرخرود یکی از موارد مورد پسند خرید اقساطی می باشد .
این ویلای شهرکی لاکچری توریستی تفریحی رفاهی که در شهر شهرکی ساحلی سرخرود قرار گرفته است با کد ملک 1200 سال ساخت آن در سال 1394 به پایان رسیده است ویلایی شهرکی ساحلی سرخرود نوساز و کلید نخورده که در شهر توریستی تفریحی رفاهی ساحلی سرخرود قرار گرفته است که یکی از عوامل خرید آسان برای ویلا های شیک و زیبای ساحلی سرخرود  نصب شده می باشد ثبت رسیده است .